[Wow-Herd-Effects id=1]

Verzending & Retour

Is de verzending gratis?

Is de verzending gratis ?

Ja, verzendingen zijn in de prijs inbegrepen.

Wat gebeurt er indien ik niet thuis ben bij levering?

Er moet getekend worden voor ontvangst maar dit hoeft niet door u persoonlijk gedaan te worden.
Het kan voorkomen dat de vervoerder uw buren vraagt te tekenen voor levering, en het pakket (of meerdere pakketten) daar achterlaat.
Indien dit niet mogelijk is laat de chauffeur een kaart voor u achter met informatie over waar uw pakket zich bevindt en wat u dient te doen.

Welke verzendopties bieden wij aan?

Welke verzendopties bieden wij aan?

U ontvangt uw bestelling binnen 3-5 werkdagen, waarbij u online uw bestelling eenvoudig kunt volgen via de track and trace ( binnen 2 werkdagen krijgt u van ons een mail met de trackingcode ) optie van onze vervoerder.

Helaas hebben wij momenteel niet de optie om de levertijden te verspoedigen in vorm van een express levering of een levering binnen 24 uur, wij zijn echter wel bezig om deze opties in de toekomst te realiseren.

Welke vervoerders worden gebruikt?

Welke vervoerders worden gebruikt?

Huis & tuin product
Wij maken gebruik van verschillende vervoerders, dit is afhankelijk van een aantal factoren met betrekking tot uw bestelling. Enkele voorbeelden hier van zijn:

  • Het type product;
  • De hoeveelheid producten;
  • Het gewicht van het product;
  • De locatie van het verzendadres.

U wordt geïnformeerd door middel van een bevestiging die u per e-mail zult ontvangen binnen 2 werkdagen. Hierin zal worden aangegeven met welke vervoerder uw bestelling verzonden wordt, evenals de track & trace gegevens waarmee uw bestelling te traceren is. Hieronder vindt u een lijst van onze vervoerders:

  • DHL
  • DPD
  • Kuehne & Nagel
  • Rabelink

Waarom werkt mijn trackingnummer niet?

Uw Trackingnummer
Uw trackingcode zou 48 uur na verzending van het product actief en bijgewerkt moeten zijn door de koerier.
Als deze na 48 uur nog niet bijgewerkt is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Als u verschillende artikelen in één bestelling plaatst, kunnen de leverdagen afwijken.
Hetzelfde geldt voor producten die verzonden worden in meerdere pakketten; u ontvangt per pakket een trackingcode.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Leveringstermijn

De levering duurt normaal gesproken 3-5 werkdagen na verzending en verwerking door ons magazijn.
Houd er rekening mee dat sommige artikelen die groter of zwaarder dan normaal zijn vervoerd worden door een gespecialiseerde koerier. De levertijd van deze artikelen is 4 tot 8 werkdagen.

U ontvangt een automatische email van ons met een track&trace code binnen 2 werkdagen en de koerier informatie zodra uw bestelling verwerkt is. De track&trace code laat u de status zonder vertraging volgen op de website van de desbetreffende koerierdienst.

Retourneren

In de periode van 7 dagen na ontvangst van uw totale bestelling heeft u de mogelijkheid te herroepen. U bent op tijd met herroepen als u de herroeping per mail en ordernummer aan ons verzendt voordat deze termijn is verstreken. Tijdens deze bedenktijd van 7 dagen dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U dient het product slechts in die mate uit te pakken zodat u kunt beoordelen of u het product wenst te behouden.

Let bij het retourneren op het volgende:

  • De 7 dagen bedenktijd geldt alleen voor die producten die bij Huis & Tuin aangekocht zijn.
  • U kunt binnen een termijn van 7 dagen na ontvangst van uw totale bestelling en zonder opgave van reden de koopovereenkomst herroepen, u bent op tijd met herroepen als u de herroeping per mail en ordernummer aan ons verzendt voordat deze termijn is verstreken.
  • Wij adviseren u, om het verwerken van uw retourzending te optimaliseren een kopie van uw factuur toe te voegen aan de mail die u ons stuurt.

Terugbetaling

  • Indien u een bedrag betaald heeft, zal dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na terug levering van het product, terug betaald worden met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft. Huis & Tuin mag wachten met terugbetalen tot zij de goederen retour heeft ontvangen of de consument heeft aangetoond dat de goederen zijn afgeleverd bij Huis & Tuin, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Aan de terugbetaling zijn voor u geen administratiekosten verbonden.
  • De verzendkosten en het risico van verzending van uw adres naar onze vestiging zijn voor uw rekening.
  • Indien u een bestelling gedeeltelijk retourneert ontvangt u enkel de artikelwaarde terug.

Mag u uw artikel retourneren na gebruik?
U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retourprocedure

Na contact met onze klantenservice mag u de producten in de originele verpakking met een kopie van uw factuur terug sturen naar:

 HUIS & TUIN:

GROTENHOUTLAAN 9

2300- TURNHOUT

BE

[/vc_column_text]